Saturday, June 12, 2010

[100612] Sungmin's Twitter Update - Refreshing Game

이건 오늘 신동의 비하인드 스토리.. 얼마나 졸렸으면 물 맞고도 그대로 잠들다니.... 안스러워..쯧쯧 암튼 끝나서 다행~ 고생했어~덕분에 너무 상쾌했다!^^ http://twitpic.com/1w2svm
This is Shindong's behind story.. He was so sleepy, even after we hit him with water, he's still sleepy.... Pathetic..Anyway it's a relief that we ended it [the game]~ We worked hard~Thanks to it, we're so fresh now!^^


게임이 끝나니까 더 물뿌리고싶은마음..ㅋㅋ 뭐 나에겐 권한이 없지만^^ 암튼 이렇게 사이좋게 자니까 너무 보기좋다^^이히히히.. http://twitpic.com/1w2tjv
But now when the game ended, I want to sprinkle some water even more..ㅋㅋ There's no authrority for me though^^ Anyway, since they're sleeping together like this, it's really nice to see it^^ Ihihihi..


Heechul replying Sungmin;
@myblacksmile 남 자는걸 찍다니~ 변태호박이네 암것도 모르는 순둥이 백설기처럼 생겨갖곤ㅋㅋ근데 신동 배 완전 포근해 잠잘와 ㅋㅋ살빼지말라 그래야지
@myblacksmile So you took a photo of me sleeping~ Such a pervert pumpkin. To Doongie who didn't know anything. Looks like some rice cakeㅋㅋ But Shindong's belly is so tender ㅋㅋ He shouldn't lose some fat

source; @myblacksmile, @Heedictator
translation; dianapetrina @ TwELFs.com

No comments:

Post a Comment