Friday, May 21, 2010

[100521] Heechul and Donghae's Twitpic Updates - MBank

Heechul;
주변 스텝들은 눈을 보여주는게 매력이라며 썬그라스를 못쓰게한다~ 그래서 난 자주 썬그라스를 쓴다~ 얼짱포즈로 한컷ㅋㅋㅋㅋ 십년전의 추억
Staff around me tell me i should show my eyes, that it's my charm~ So I wear sunglasses a lot~ A cut posed as an ulzzangㅋㅋㅋㅋ memories from 10 years ago

source; @Heedictator
translation; @TwELFs


Donghae;
은해커플 3번째 ^^ 우리 잘어울리나요?? ㅎㅎㅎ 뮤뱅 모니터해주기!!
EunHae couple that looks good on the third ^ ^ we do? ㅎㅎㅎ relieve MuBank monitor!

source; @donghae861015
translation; honeymoney

No comments:

Post a Comment